Dzięki nam uzyskasz ważne informacje dla Twojego biznesu.
Badania marketingowe pomagają w rozpoznaniu i pomiarze zmian zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstwa. Wyjaśniają mechanizm zachowań konsumentów oraz konkurentów, jak również pomagają w rozpoznaniu środków umożliwiających oddziaływanie na te zachowania. Zebrane dzięki badaniom marketingowym dane mogą być istotne przy podejmowaniu decyzji przez kadrę zarządzającą przedsiębiorstwem.
Przykładowe profile badań:
Stosujemy wszystkie techniki badawcze z zakresu
Zapewniamy:
|
|
Audyt merchandisingowy
Poprzez audyt merchandisingowy kontrolujemy działania m.in. w zakresie:
Audyt merchandisingowy może przełożyć się na wiele korzyści m.in. na podniesienie satysfakcji klienta, podniesienie jakości funkcjonowania firmy w audytowanych, wyżej wymienionych obszarach oraz dostosowanie istniejących standardów do zmieniających się potrzeb i oczekiwań klientów lub opracowanie standardów obsługi klienta, jeśli w danej firmie nie zostały dotychczas wprowadzone.
Tajemniczy Klient
Jest jedną z najlepszych metod badania poziomu obsługi klientów, ponieważ nie bada opinii na temat hipotetycznych sytuacji, a jej celem jest pokazanie realnego obrazu prawdziwych doświadczeń klientów np. w placówkach bankowych, sieciach handlowych, salonach samochodowych, aptekach oraz innych punktach, w których wymagane jest przeprowadzenie Mystery Shopping.
Punktem wyjścia badań Mystery Shopping jest funkcjonowanie w firmie tzw. Standardów Obsługi Klienta, którymi pracownicy powinni się kierować w rozmowach z klientami. Mystery Shopping jest metodą sprawdzania, w jakim stopniu standardy są przez pracowników realizowane w codziennej pracy.
Narzędziem badawczym jest scenariusz audytu, zawierający pytania określone w oparciu o cele kontroli.
Badanie polega na udaniu się Tajemniczego Klienta do wybranej placówki i opisanie doświadczeń z wizyty w uprzednio przygotowanych kwestionariuszach. Najczęściej ocenianymi obszarami są: wizerunek zewnętrzny oraz wewnętrzny placówki, prezentacja produktów, obsługa klienta i mechanizmy budowania lojalności klienta. Tajemniczy Klienci postępują według z góry ustalonych z daną firmą instrukcji. Firma, dla której przeprowadzane jest badanie otrzymuje raport z wynikami.
Cennik za przeprowadzane badanie Mystery Schopping jest ustalany w zależności od rodzaju badania i stopnia jego trudności.
Opracowanie Standardów Obsługi Klienta
Standardy Obsługi Klienta opracowujemy poprzez analizę istniejących w firmie informacji m.in. opinii, reklamacji, wyników sprzedaży, regulaminów, instrukcji wewnętrznych itp., wyników badania Tajemniczego Klienta, wniosków wynikających z rozmów z pracownikami oraz kadrą kierowniczą. Przeprowadzamy również analizę procesów wpływających na jakość obsługi, a także przeprowadzamy analizy oraz obserwację i porównanie z działaniami firm konkurencyjnych lub o podobnym profilu działalności w zakresie relacji firma-klient. Wszelka zdobyta w ten sposób wiedza pozwala zidentyfikować mocne i słabe strony obecnego systemu obsługi klienta i stworzyć dostosowane do realnych potrzeb Standardy Obsługi Klienta
Już dziś zapytaj o więcej informacji.